Optymalizacja konwersji

Jedną z największych zalet prowadzenia działań e-marketingowych jest możliwość mierzenia ich skuteczności. Przekłada się ona na ilość realizacji konkretnych, określonych wcześniej działań użytkowników (konwersji). Aby współczynnik konwersji był jak najwyższy, należy dołożyć wszelkich starań, aby użytkownik uzyskiwał odpowiednie bodźce na każdym etapie jego wizyty na stronie internetowej. Dotyczy to zarówno strony wejścia (landing page), jak i każdej kolejnej,  w szczególności strony na której dokonywany jest zakup, lub inna wartościowa konwersja.

W celu osiągniecia jak najwyższego współczynnika konwersji oferujemy naszym klientom między innymi:

- Audyt strony internetowej pod kątem użyteczności
- Wyznaczenie elementów do optymalizacji
- Przeprowadzanie testów A/B
- Analizę podejmowanych działań

Przykładem wyjaśniającym znaczenie optymalizacji konwersji na stronach internetowych może być sklep internetowy. Załóżmy, że miesięcznie odwiedza go 1 000 użytkowników, a 15 z nich dokonuje zakupu średnio na 300 zł . W takim przypadku firma generuje przychód w wysokości 4 500 zł, a współczynnik konwersji wynosi 1.5%. Jeżeli współczynnik konwersji zostanie zwiększony do 2,5%, czyli 25 użytkowników na 1000 dokona zakupu średnio za 300zł, to przychód takiej firmy wyniesie w takim przypadku już 7 500 zł.

Przykład ten obrazuje jak istotnym elementem każdej strony (nie tylko sklepów) jest wysoka konwersja. To właśnie dzięki działaniom optymalizacyjnym stale zwiększamy sprzedaż i przychody naszych klientów.

Nasze zalety

1.

Nacisk na efekty prowadzonych działań

Kładziemy bardzo duży nacisk na efekty prowadzonych działań, szczególnie na zwrot inwestycji (ROI) naszych klientów. Na każdym etapie współpracy prowadzimy analizę podejmowanych działań i przedstawiamy stosowne rekomendacje

2.

Indywidualne podejście
do wszystkich klientów

Każdy klient traktowany jest przez nas indywidualnie, a prowadzone działania dostosowane do potrzeb grupy docelowej. Każde zlecenie poprzedzane jest wyznaczeniem celów oraz przedstawianiem rekomendowanych sposobów ich realizacji

3.

Wieloletnie doświadczenie w marketingu sieciowym

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży realizując projekty zarówno małych jak i średnich przedsiębiorstw. Dlatego też wiemy jak ważne jest prawidłowe dobranie kanałów komunikacji oraz ich stała ewaluacja podczas prowadzenia kampanii