Pozycjonowanie stron (SEO)

Pozycjonowanie stron to jeden z najistotniejszych i niewątpliwie najgorętszych obszarów marketingu internetowego. A to za sprawą kolejnych aktualizacji algorytmów wyszukiwarki Google takich jak Panda, Pingwin, czy Koliber, które skutecznie i konsekwentnie uprzykrzają rzycie pozycjonerów. Niewątpliwie jednak każda firma, która planuje zaistnieć w internecie powinna zająć się pozycjonowaniem swojej strony.

Dlatego też pomagamy naszym klientom w znalezieniu się na pierwszych stronach wyników wyszukiwania organicznego na jak najwyższych pozycjach. To z kolei sprawia, iż większa ilość użytkowników trafia na stronę, a co za tym idzie, możliwy jest wzrost sprzedaży.

Działania, które podejmujemy w ramach pozycjonowanie stron (seo) obejmują między innymi:

- Kompleksowy audyt strony internetowej klienta
- Optymalizację techniczną strony internetowej klienta
- Dobór odpowiednich słów kluczowych
- Przygotowanie i implementację strategii zdobywania linków
- Analizę i optymalizację podejmowanych działań
- Raportowanie
- Wykorzystanie profesjonalnych narzędzi takich jak Majestic, Google Search Console, Google Analytics i innych

Niezależnie od charakteru prowadzonej przez naszych klientów działalności, dokładamy wszelkich starań, aby podejmowane przez nas działania opierały się na końcowym sukcesie w postaci realizacji zaplanowanych celów biznesowych. Dla każdego projektu przygotowujemy raporty, obrazujące wykonane w danym okresie prace oraz ich efekty. Koncentrujemy się jednak głównie na końcowym sukcesie czyli sprzedaży oraz lojalności pozyskanych klientów.

Nasze zalety

1.

Nacisk na efekty prowadzonych działań

Kładziemy bardzo duży nacisk na efekty prowadzonych działań, szczególnie na zwrot inwestycji (ROI) naszych klientów. Na każdym etapie współpracy prowadzimy analizę podejmowanych działań i przedstawiamy stosowne rekomendacje

2.

Indywidualne podejście
do wszystkich klientów

Każdy klient traktowany jest przez nas indywidualnie, a prowadzone działania dostosowane do potrzeb grupy docelowej. Każde zlecenie poprzedzane jest wyznaczeniem celów oraz przedstawianiem rekomendowanych sposobów ich realizacji

3.

Wieloletnie doświadczenie w marketingu sieciowym

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży realizując projekty zarówno małych jak i średnich przedsiębiorstw. Dlatego też wiemy jak ważne jest prawidłowe dobranie kanałów komunikacji oraz ich stała ewaluacja podczas prowadzenia kampanii.