Analityka internetowa

Analityka internetowa jest niezastąpionym elementem wpływającym na sukces wszelkich działań podejmowanych w internecie. To dzięki niej jesteśmy w stanie mierzyć skuteczność poszczególnych narzędzi wykorzystywanych w przeprowadzonej przez nas kampanii. Warto jednak pamiętać o tym, iż nie może być traktowana jako jednorazowe działanie, a jako cały proces.

Analityka internetowa oferowana przez nas obejmuje między innymi:

- Precyzyjne wyznaczenie celów konwersji
- Dobór odpowiednich narzędzi
- Implementację oraz konfigurację narzędzi
- Zbieranie danych
- Analizę i raportowanie
- Stałą optymalizację i rozbudowę wykorzystywanych narzędzi

Prawidłowo zaimplementowane narzędzia analityki internetowej dostarczają pokaźnej ilości informacji. Dlatego też pomagamy naszym klientom przez nie przebrnąć i wskazujemy najistotniejsze zestawy danych. Bardzo często wpływają one na podjęcie trafnych decyzji biznesowych naszych klientów, co z kolei pozwala im na realizację określonych wcześniej celów.

Najczęściej wykorzystywane dane analityki internetowej to:

- Ilość sesji oraz użytkowników na stronie
- Współczynnik konwersji
- Średni czas wizyty
- Współczynnik odrzuceń
- Kanały pozyskanego ruchu
- Dane o odbiorcach (takie jak miejscowość, wiek, zainteresowania, rodzaj urządzenia)

Nasze zalety

1.

Nacisk na efekty prowadzonych działań

Kładziemy bardzo duży nacisk na efekty prowadzonych działań, szczególnie na zwrot inwestycji (ROI) naszych klientów. Na każdym etapie współpracy prowadzimy analizę podejmowanych działań i przedstawiamy stosowne rekomendacje

2.

Indywidualne podejście
do wszystkich klientów

Każdy klient traktowany jest przez nas indywidualnie, a prowadzone działania dostosowane do potrzeb grupy docelowej. Każde zlecenie poprzedzane jest wyznaczeniem celów oraz przedstawianiem rekomendowanych sposobów ich realizacji

3.

Wieloletnie doświadczenie w marketingu sieciowym

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży realizując projekty zarówno małych jak i średnich przedsiębiorstw. Dlatego też wiemy jak ważne jest prawidłowe dobranie kanałów komunikacji oraz ich stała ewaluacja podczas prowadzenia kampanii