Analityka internetowa oferowana przez nas obejmuje między innymi:
- Precyzyjne wyznaczenie celów konwersji
- Dobór odpowiednich narzędzi
- Implementację oraz konfigurację narzędzi
- Zbieranie danych
- Analizę i raportowanie
- Stałą optymalizację i rozbudowę wykorzystywanych narzędzi
Prawidłowo zaimplementowane narzędzia analityki internetowej dostarczają pokaźnej ilości informacji. Dlatego też pomagamy naszym klientom przez nie przebrnąć i wskazujemy najistotniejsze zestawy danych. Bardzo często wpływają one na podjęcie trafnych decyzji biznesowych naszych klientów, co z kolei pozwala im na realizację określonych wcześniej celów.
Najczęściej wykorzystywane dane analityki internetowej to:
- Ilość sesji oraz użytkowników na stronie
- Współczynnik konwersji
- Średni czas wizyty
- Współczynnik odrzuceń
- Kanały pozyskanego ruchu
- Dane o odbiorcach (takie jak miejscowość, wiek, zainteresowania, rodzaj urządzenia)
Nasze zalety
Nacisk na efekty prowadzonych działań
Kładziemy bardzo duży nacisk na efekty prowadzonych działań, szczególnie na zwrot inwestycji (ROI) naszych klientów. Na każdym etapie współpracy prowadzimy analizę podejmowanych działań i przedstawiamy stosowne rekomendacje
Indywidualne podejście
do wszystkich klientów
Każdy klient traktowany jest przez nas indywidualnie, a prowadzone działania dostosowane do potrzeb grupy docelowej. Każde zlecenie poprzedzane jest wyznaczeniem celów oraz przedstawianiem rekomendowanych sposobów ich realizacji
Wieloletnie doświadczenie w marketingu sieciowym
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży realizując projekty zarówno małych jak i średnich przedsiębiorstw. Dlatego też wiemy jak ważne jest prawidłowe dobranie kanałów komunikacji oraz ich stała ewaluacja podczas prowadzenia kampanii