Kampanie e-marketingowe

Przygotowanie oraz przeprowadzenie skutecznej kampanii w internecie wiąże się z  właściwym wykorzystaniem dostępnych narzędzi. Ich właściwy dobór oraz sposób wykorzystania decyduje o realizacji postawionych wcześniej celów. Dlatego rekomendujemy naszym klientom narzędzia które są najbardziej dostosowane do grupy docelowej oraz charakteru oferty.  

Wśród najczęściej wykorzystywanych przez nas narzędzi znajdują się między innymi:

- Linki sponsorowane
- Kampanie banerowe
- Pozycjonowanie stron (SEO)
- Email marketing
- e-PR
- Media Społecznościowe

Główną zaletą wykorzystywania narzędzi e-marketingowych jest niewątpliwie łatwość sprawdzania ich skuteczności. Dodatkowo dzięki rozbudowanym opcjom możliwe jest kierowanie komunikatów do precyzyjnie określonej grupy docelowej na danym obszarze geograficznym. Jest to szczególnie ważne w przypadku firm działających lokalnie, pozwalając na bardziej precyzyjne wykorzystanie budżetów reklamowych.

Nasza oferta

Naszym klientom oferujemy przede wszystkim długofalowe relacje mające na celu zwiększenie konkurencyjności na rynku. Współpraca ta obejmuje przede wszystkim:

- Przygotowanie kompleksowej strategii komunikacji
- Wybór odpowiednich narzędzi e-marketingowych
- Przygotowanie kreacji wizualnych
- Wdrożenie kampanii
- Stałą analizę i optymalizację kosztów
- Raportowanie i konsulting

Nasze zalety

1.

Nacisk na efekty prowadzonych działań

Kładziemy bardzo duży nacisk na efekty prowadzonych działań, szczególnie na zwrot inwestycji (ROI) naszych klientów. Na każdym etapie współpracy prowadzimy analizę podejmowanych działań i przedstawiamy stosowne rekomendacje

2.

Indywidualne podejście
do wszystkich klientów

Każdy klient traktowany jest przez nas indywidualnie, a prowadzone działania dostosowane do potrzeb grupy docelowej. Każde zlecenie poprzedzane jest wyznaczeniem celów oraz przedstawianiem rekomendowanych sposobów ich realizacji

3.

Wieloletnie doświadczenie w marketingu sieciowym

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży realizując projekty zarówno małych jak i średnich przedsiębiorstw. Dlatego też wiemy jak ważne jest prawidłowe dobranie kanałów komunikacji oraz ich stała ewaluacja podczas prowadzenia kampanii